This is the end, my only friend, the end…

Nä nu tar jag och avslutar den här bloggen! Enough is enough som somliga säger. Vi får se vad som händer i framtiden, för jag gillar att skriva (även om det ofta blir blaj och nonsens av det). Inte alls omöjligt att det blir nån annan blogg nån gång, men det får komma när det kommer.

Tänker tillbaks lite på något av de första inläggen. Där skrev jag en detaljerad plan för de kommande tre åren i mitt liv. Det var musikskola, Sätergläntan och en massa annat. Det blev inte så, men det blev bra ändå. Och, som jag ofta får påminna mig själv, det är aldrig försent för nånting!

Vill ni nåt finns jag på facebook och i verkligheten.

Ajöss och tack för fisken!

//Micke

Published in: on februari 15, 2011 at 12:50 e m  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2011/02/15/this-is-the-end-my-only-friend-the-end/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. meh! ):

  2. Fanimej på tiden!

  3. Jävlar om du inte ge mig länken tid framtidsbloggen sen, eller ett gratis ex av din kommande bok.

    Ps, än så länge tycker jag att ”The Magicians” är rätt blaskig innehållsmässigt, man kan inte dölja ett tunt innehåll med utbroderade ord.
    Säg det till den där Grossman hörru du.


Lämna en kommentar