Bäbisroundkicks!

Kände av lilla bäbisens judochops genom mamma Elins sakta växande mage för första gången! Så häftigt! Det finns ju faktiskt nåt där inne! Utropstecken!!! Det nya arbetsnamnet på bäbisen är Kråkan, och det tackar vi Elins bästa kompis Therése för.

Hon har tyvärr inte fått några weirdo cravings man kan skratta åt än, bara ett trist sug efter grönsaker och frukt, vilket iofs är bra, men inte så humoristiskt.

På nördfronten: Spelar Fallout New Vegas som är riktigt schyst men samtidigt väääldigt buggigt. Detta är mycket konstigt då New Vegas har samma motor som Fallout 3, och där fanns det färre buggar. Iallafall, postapokalyps at its finest, action, humor och spänning i ett.

Installerade även Scummvm på min androidtelefon, så nu kan jag lira Monkey Island vart jag än befinner mig! 🙂

Published in: on november 22, 2010 at 10:32 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2010/11/22/babisroundkicks/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Zeuz-Jöns Kaninikråkan Samuelström är ett fint namn tycker jag…

    • Vi kör på det, låter som en vinnare 🙂


Kommentera

