Von Trapp

Förra julen fick jag sånglektioner av min kära Elin. Har tagit ut två av dem och har två kvar som jag ska ha på fredag kl. 12. Har övat på fyra låtar, varav tre jag valt själv.

Blind Melon: No Rain
Guns n´Roses: Sweet Child o Mine
Foo Fighters: Times like these
och
Sonia Aldén: För att du finns

För övrigt läser jag The Passage av Justin Cronin. Den är i stort sett fantastisk. ”Vampyrer” som INTE glittrar i solskenet. Våldsamt och postapokalyptiskt. Mumma!

Published in: on november 17, 2010 at 8:55 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2010/11/17/von-trapp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

