Skolan

Har inte skrivit så mycket om hur det går i skolan. Det går väl egentligen sådär. De engelska texterna upplever jag som riktigt svåra, onödigt svåra egentligen. Känslan av att allt skulle kunnat sammanfattas på mycket kortare utrymme infinner sig hela tiden, det är en jäkla massa ordbajs helt enkelt.
Planerar nu inför en intervju som jag kanske skall göra imorgon (beroende på om Brynäs match visas på 5:an eller 9:an, gör den det får jag vänta tills nästa vecka (och nej, det är inte jag som vill se eländet)).

Funderar på att köpa mig en ny telefon, men blir bara avskräckt. Sony Ericsson Vivaz verkade trevlig och inte allt för dyr. Inte allt för dyr tills jag ser att jag måste byta abonnemang och höja samtalskostnaderna från 19 till 69 öre per minut (visst, det är gratis att ringa till alla med Tele 2, men jag kommer mig veterligen inte på någon jag känner som har det) för att ens ha möjligheten att kunna surfa med den (och det kostar 15 spänn per Mb). Hur mycket betalar ni eventuella läsare för era abonnemang och samtalskostnader?

På rollspelsfronten är det fullt upp. Trudvanggruppen kämpar vidare genom Svartlidens mörka skog och samtidigt hålls det på med att starta upp en Rogue Tradergrupp. Det är ju så roligt, men oroar mig lite över hur jag ska hinna med allt…

Musiken går upp och ned. Spelar mycket på egen hand, men bandsituationen är lite långsam. Vi försöker komma igång efter ett långt uppehåll, men det är svårt att få alla scheman att gå ihop. Vi har ju så jävla bra låtar, så synd att det är så svårt att få ihop allt och få spela upp det för folk.
Nån som vill ha en demo förresten? Finns att köpa mot självkostnadspris (typ porto). Tre hejdundrande bra låtar som handlar om ond bråd död och ångest.

     (Ett hejdundrande bra och snyggt band! Foto: Linda ”Morsan” Helsing.)                                  

Published in: on mars 23, 2010 at 8:45 f m  Comments (4)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2010/03/23/skolan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Men jag har tele 2!

  2. Åhå! Men då måste vi prata i telefon hela tiden!

  3. du har för lite skägg för att få spela i det där bandet. 😛

    jag blev lockad av en grym telefon från tre men det här med minutkostnaderna är faktiskt ganska knäckande i längden. nästa gång siktar jag nog på låga trafikkostnader och betalar för telefonen istället …

    • Kan det vara skägget som fattas?

      Tackar för tipset, ska nog hålla mig borta från de dära monstertelefonerna och försöka hålla mina kostnader nere (but it´s so shiny!)


Kommentera

