Imorgon far vi!

Imorgon ska jag resa utomlands för… femte gången måste det bli. Vi ska till Österrike för att hämta min nya vevlira och allmänt spankulerande. Jag är lite nervös över flygningen, men ändå mest över att tåget inte ska lyckas ta sig fram till Arlanda. Vi har därför tagit till med rejäl tidsmarginal i tågbokningen. Ja ja, jag är ju expert på att oroa mig i onödan  så det kommer antaligen att gå som smort.
Vi har inte planerat några speciella sevärdheter, så om nån har tips, shoot!

Published in: on mars 1, 2010 at 4:24 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2010/03/01/imorgon-far-vi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

