The shit missed the fan.

Verkar som om den borttappade grejen som skulle kosta multum kanske ordnar sig utan att kosta ett jota. Känns bra, känns väääldigt bra. Firade det igår med att äta pizza (ej LCHF-varianten), spela Borderlands (level 28 Support Gunner, det ni!) och titta på Princess Mononoke. Blev väldigt positivt överraskad av den, gillar oftast inte Anime, men allt som Studio Ghibli släpper ifrån sig (Spirited Away, Laputa, Howls moving castle m.fl) är ju guld värda. Skogsgudar, samuraier, kanoner och krut! Sen har ju Neil Gaiman ett finger (om än så litet) med i spelet.

Idag är sista dagen på sista veckan som jag jobbar heltid på ett bra tag. Det bara spritter i mig! Nästa vecka jobbar jag två dagar och pluggar tre, varför jag inte gjort det här tidigare övergår mitt förstånd.

Och så dagens rubrik står Expressens onlineupplaga för. Visserligen ett hemskt ämne, men ibland tycker man att de borde tänka efter lite mer innan de publicerar.

Published in: on januari 29, 2010 at 8:44 f m  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2010/01/29/the-shit-missed-the-fan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag SA ju att Ghibli är BÄST! 😀

    • Jamen Sara, du säger ju så mycket konstiga saker ibland, du förstår ju att jag då och då råkar sålla bort nåt som faktiskt stämmer 😀


Kommentera

