Att trassla upp ett nystan.

Det lilla trasselsudd till betygskrångel jag varit med om börjar nysta upp sig. Det betyg som ramlat bort och förhindrat att jag fått ut ett slutbetyg var en liten kurs i teknologi som hamnat på sniskan. Nu är ett nytt betyg på väg hem för att sedan kopieras och skickas vidare till Antagningen. Jag får nog gå på högskola ändå. Det gör mig glad i hela själen.

Published in: on december 8, 2009 at 9:04 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/12/08/att-trassla-upp-ett-nystan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hurra! Då kan vi fika i caféterian 😀 Världens dyraste kaffe! ^____^

    • Det är bara ett litet aber… det är inte högskolan i Gävle, det Uppsala Universitet. Men men, då det hela är på distans kan jag ju lätt komma och fika ändå, jag är ju inte den som är den.

      För övrigt måste vi ha Dolph Lundgrenkväll snart, Command Performance har ju släppts!


Kommentera

