Jag har en regel.

Jag har haft en regel de senaste månaderna. ”Köp-inge-fler-instrument-nu-för-helvitte”-regeln kallar jag den.

Antar att det mer är en riktlinje än regel egentligen.

Har beställt ett till instrument. Nånting riktigt coolt. Ja, jag är rätt hopplös, fast på ett bra sätt 😀

Published in: on november 27, 2009 at 10:14 f m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/11/27/jag-har-en-regel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Jag har samma regel vad gäller kläder. Förstår inte varför det går åt helvete hela tiden.


Kommentera

