9

Vi såg 9 i lördagskväll. Baserad på en animerad kortfilm av Shane Acker så har Tim Burton och Timur Bekmambetov sett till att det blivit en långfilm. Acker står fortfarande för regin.
Den var riktigt jäkla snygg, kanske inte så väldigt smart men ändå underhållande. Alla som älskar karaktärsutveckling och sånt därnt djupt kan ju titta på nåt annat.

9-movie-poster-Shane-Acker

Published in: on november 16, 2009 at 11:11 f m  Comments (4)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/11/16/9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Åh, jag är så avis! Den går inte här i Örebro ):

  2. Gällande din kommentar: Jag håller fan inte med. Man får inte äta pepparkakor. Man får inte julpynta. Man får inte dricka julmust osv.

    Men vanliga kakor som råkar ha en touch av pepparkaka måste man ju få äta? 🙂

  3. Vad fan, det står ju fel blogglänk här i kommentarfältet! Ändrar genast.

  4. Jag tänker ignorera ditt förbud. Stöter jag på ett paket nästa gång jag är i en livsmedelsbutik köper jag det! Och äter upp! Men jag ska inte tänka på jul eller snö eller dricka julmust samtidigt! 🙂


Kommentera

