Shape:a upp den jäkla blogg´n!

Jag har en lång lista med bloggar i favoritlistan som jag följer, dock verkar det senaste modet inom bloggosfären (huva, hemskt ord) vara att sitta och äta cheese-e-poofs och pilla sig i naveln (det skrivs alltså väldigt sällan). Jag väljer att göra helt om och försöka skriva mer istället. Kvantitet framför kvalitet here I come!

Repade igår, gick skitbra och låtarna börjar ta form ordentligt. Jag gillar´t! ”Skuts-Olle” och ”Ungersven och hafvsfruen” blir riktiga brottarhits, dock kan den senare komma att få heta nåt annat då vi gjort den för 9 verser men sedan sett att originalet innehåller 25…

Spelar alldeles för mycket spel också, Half-Life 2, Left 4 Dead, Call of duty V, Tales of Monkey Island: Leviathan och snart Batman: Arkham Asylum. Allt detta när jag kunde sitta och knyppla istället. Prioriteringar schmrioriteringar!

Bwatmwan

Rapport nr. 3 från Styggelsen (Amanda Hellbergs debutskräckroman): Den är ännu obehagligare och helt jäklarns jättebra. Lite ovant att läsa nåt så kort bara, strax över 180 sidor allt som allt. What to read next? Iron Council eller The Scar av China Miéville eller kanske Ondvinter? Svårt.

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/10/07/shapea-upp-den-jakla-blogg%c2%b4n/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ondvinter ftw!

  2. Du är ett föredöme för oss andra latmaskar!

  3. Haha, om man tolkar det så får många av mina kommentarer en helt ny innebörd (:


Kommentera

