Bokiapresentkortbonanza

Fick ett presentkort på Bokia när jag föll år. Ikväll ska jag sätta mig vid datorn och gå lös på seriealbum och böcker som endast kan liknas vid en haj som fått blodvittring och nu hugger mot allt. Underbart!

Det blir en hel del Batman har jag tänkt mig, Batman Gotham in Gaslight, The killing Joke och lite annat, The Walking dead, kanske andra delen i Song of Ice and Fire. Lite mer China Miéville vill jag ha, likaså Styggelsen av Amanda Hellberg. Dan Simmons ”The terror” verkar riktigt bra och kanske lite Sci-fi i form av ”Revelation Space” av Alastair Reynolds. Och svenska fantasyn Ondvinter vill jag ha, och Lobster Johnson; Iron Prometheus av Mike Mignola… Är det nåt jag glömt?

Published in: on september 30, 2009 at 7:52 f m  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/09/30/bokiapresentkortbonanza/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Låter som en bra skörd (: Gotham by Gaslight och Ondvinter är superduperbra, Lobster Johnson är mindre bra…


Kommentera

