10951 dagar senare.

Föll år igår. Hur bra som helst, massor av människor jag tycker om dök upp och kastade gåvor vid mina fötter 🙂 Böcker, spikmatta, en jättepumpa, en ljuslykta, en darth vadermugg, presentkort på bokia och synsam (ja, jag ska skaffa glasögon). It´s all good!

Gjorde ett uppehåll i LCHF-dieten och smaskade i mig smörgåstårta och gelehallon. Idag är jag risig i magen och får stå mitt kast.

Published in: on september 28, 2009 at 8:00 f m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/09/28/10951-dagar-senare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Grattis i efterskott!

    Jag läste fel först så jag trodde att du hade ätit smörgåstårta MED gelehallon…det lät inte särskilt gott (:


Kommentera

