Ganska äckligt

Var på bröllop nu i helgen, en av Elins klasskamrater från folkhögskolan gifte sig. Försökte glida omkring till synes oberörd av min nyinköpta kostym med för tajt skjortkrage. Det gick sådär.

Öste i mig socker på vägen dit och hem, för igår kväll var det dags för dietstart. LCHF, alltså inga kolhydrater mycket fett. Middagen igår var schyst, massor med bacon and stuff, frukosten idag var vidrig, ost, fil och lite majonäs. Fy fan, måste planera det här bättre annars kommer jag nog att gå ner i vikt av att jag spyr istället för äter.

Den planerade resan till Österrike blir inte av som planerat. Tanken var att åka med svärföräldrarna i deras husbil och se en massa roligt på vägen dit och hem. Nu kunde så klart inte byggaren få klart liran tills dess eftersom instrumentbyggare alltid är långsamma och sena (här generaliserar vi friskt, men jag får göra det, det är för fan min blogg!). Det blir antagligen till att flyga dit och sedan oroa sig till gränsen av magsår att man får ta med sig liran som handbaggage i planet på vägen hem. Ja ja, den dagen den sorgen.

Nytt musikprojekt på G också, dock inget som kommer ta form förns kanske nästa år.

Well well, off to work.

Published in: on september 7, 2009 at 7:48 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/09/07/ganska-ackligt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

