Kasta skämt för svin.

På mitt jobb mäter jag bl.a innerdimension på måttringar. Idag kom en av gubbarna in medan jag gjorde det.

Gubbe: -Står du här och mäter ringar?
Jag: -Jo…
Gubbe: – Så det är du som är mästare på ringar? *gubbflin*
Jag: – Ja, det är jag som är Lord of the rings.
Gubbe: -Jaha. *går vidare*

Published in: on augusti 26, 2009 at 3:25 e m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/08/26/kasta-skamt-for-svin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Ja jag tycker iaf det var roligt.


Kommentera

