Star Geek

Min chef är bra. Han gillar Star Trek. Inte nog med det, han är även DJ och gammal synthare.

Igår skulle jag på möte med folkmusik föreningen. Det skulle vara på Aspvägen 21. Det tog ungefär 25 minuter att cykla dit och när jag plingar på dörren öppnar en förvirrad kvinna. ”Näe, allvarligt?” frågar hon när jag förklarar varför jag är där.
Det visade sig att denne aspväg låg på ett koloniområde (det är mycket sånt nu) och att den minsann inte fanns med i eniro. Hade inte en aning om hur man hittade dit så jag cyklade hem igen och lirade The Witcher.

För övrigt är det rätt snyggt att ha ett litet bindestreck mellan stycken, såsom John gör det.

Idag är det förresten ett år sedan jag och Elin upptäckte att vi fanns i samma värld. Dock är det inte 1 års jubileum än, det är först den 31:a.

På tisdag får vi reda på om vi har ett jobb längre. Vet inte vad jag känner om det egentligen.

Published in: on maj 8, 2009 at 7:26 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/05/08/star-geek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

