Bilder dårå

Eminenta fotografistinnan Linda Helsing har knäppt bilder på Bulten. Det är mycket fina sådana, så jag tycker ni ska springa in i hennes blogg, kika på bilderna och lämna en liten kommentar angående hur genialisk hon faktiskt är.
Det dyker nog upp lite bilder här och i bilddagboken också vad det lider. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar hennes tjänster å de grövsta!

Igår hann vi med att pumpa lite järn på gymmet. Hittills märks inte så mycket alls av träningen, men jag hade ju kanske varit helt ledbruten om jag inte börjat gå dit igen. Väl hemma städade jag toaletten, slösurfade och spelade moraharpa tills det var dags att nanna. Yngve Frej närmar sig sitt slut och nya böcker är på väg. China Mievilles (kungen av The new Weird) Perdido Street Station och Spook´s Curse av Joseph Delaney.

Å så var det med den saken, sa Loranga och tittade vindögt.

Published in: on april 17, 2009 at 7:46 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/04/17/bilder-dara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. mieville har jag inte läst än. har tre böcker här hemma. vilken ska jag börja med tycker du?

  2. Hmmm, jag har bara läst Un Lun Dun av honom, men den tyckte jag mycket om. Dock är nog Perdido Street Station hans mest rosade hittills vad jag vet.


Kommentera

