6,6 km

Igår utökade vi rundan. Klarade 6,6km löpning utan större problem. Misstänker att det var fina Ipoden som gjorde allt lättare, man tänker inte lika mycket på värkande ben när man har Dave Mustaine i öronen.

Har plockat på mig lite fler vuxenpoäng också. Bussarna har varit konstant försenade ganska länge, så jag skrev ett osande (men välformulerat och rätt snällt) klagobrev till X-trafik…

Pah! Har inte så mycket att skriva om egentligen. Ryggontet är på väg bort så att jag snart kan sätta mig och veva på liran igen. Känns bra. På måndag nästa vecka är det information angående vilka som får sparken. Känns mindre bra.

Published in: on april 15, 2009 at 7:47 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/04/15/66-km/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Shit vad bra jobbat i löparspåret! Ska ni vara med och springa en kvartsmara i ditt kvarter den 3e maj? Halvmara/kvartsmara. Klart ni ska!

  2. Galaxer i mina braxer!!!
    Efter ett kvartal av dåligt samvete har nu alla bultar i Slingersvansen fått ett mejl med färdiga bilder.
    Enjoy!

    Jag kom dessutom på att ni inte hade någon gruppbild som matchade de individuella så jag saxade ihop er lite snabbt….blev sugen på att göra såna där klippdockor-på-lång-rad utav er allesammans.
    Häftar man sedan ihop er så har man en superfin kungakrona 😀

    …ser du det blir fart på kreativiteten på vårkanten 😉


Kommentera

