Jada jada jada #849

Har så mycket jag vill göra men får inget gjort. Spelar datorspel istället. Det är dumt och det ger inget, men inte slutar jag för det. Borde kämpa lite med den nya säckpipan, men det går inte så bra. Måste blåsa så att jag nästan dör för att ens hålla en rak ton och det känns inte riktigt rätt, hur ska jag någonsin klara av att spela en hel låt om jag inte orkar hålla en rak ton i mer än 5 sekunder?

Imorgon kommer di från radion, jag har inte hittat på nån låt att lära ut än. Imorgon är det möte med föreningen, jag har inte fått protokollet underskrivet av kontrollanterna och jag vet inte var jag ska få tag i dem eller hur jag nu ska ta mig till dem för att få det underskrivet. Som om inte det vore nog ska jag jobba med en massa saker som jag känner mig osäker på. Gillar inte att jobba med saker som jag känner mig osäker på. Det tar en bara en jäkla massa tid.

Jag är less.

Published in: on mars 16, 2009 at 8:43 f m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/03/16/jada-jada-jada-849/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. dataspel istället för nytta är ett bekant problem.


Kommentera

