Surt sa räven

Igår:  Storhandla, baka bröd, dona till surkål (allt som är mjölksyrat är the shizzle för mig med krasslig mage), spela lira, läsa lite, bums i säng. Inte så mycket att skriva om, så varför skriva alls? Jag bevakar ett gäng bloggar själv, och när jag går in på en och ser att den uppdaterats så skickar min hjärna lyckoimpulser till resten av kroppen, kanske i en tiondels sekund. Detta sker även om inlägget är skit.
Så av detta kan man alltså utläsa att jag vill ge er lycka, iallafall i en tiondels sekund.

Published in: on mars 3, 2009 at 3:02 e m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/03/03/surt-sa-raven/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Åh, inte visste jag att mina inlägg gjorde dig så lycklig. Då borde jag kanske publicera oftare. Men jag håller med, även skitinlägg är något värda.

  2. Mmm..mm, ”akta dig för röva”!


Kommentera

