Nightfuck

I helgen har jag läst, läst och läst. Nattfåken for förbi som ett yrväder. Ett mycket trevligt yrväder. En spökdeckare som håller hela vägen, karaktärerna är bla bla bla… nej, jag tänker inte recensera. Jag gillade den, om ni fått för er att vi har ungefär samma smak så kanske ni gillar den också. Punkt.
Har hunnit hoppa på Shadows in the mist. Titeln är jäkligt intetsägande men det handlar om ockultism, nazister och sånt därnt, lite Hellboy utan Hellboy.
Repade lite lätt med Galder, och den Galderiska förvirringen har redan infunnit sig. Folk spelar i tid och otid och det är förvånansvärt att vi får nåt gjort, men det får vi. En fin flöjtlåt signatur Genssy blev till och det lät bra.
Efter repet stegade jag vägen till nya spelledaren R och diskuterade rollspel. Vet inte om jag egentligen har tid med rollspel nu, känner mig ofta stressad av allt roligt jag vill göra och all den tid jag inte har. Varenda dag planeras och bokas upp. Se där, lyckades få in lite gnäll idag också.

En kollega är tillbaks från skidsemestern. Han åker på skidsemester varje år, och gubbarna tycker att det är fantastisk humor att fråga om han brytit benen. Hittills har dock bara ett skämt på det ämnet dragits, men klockan är ju bara barnet än.

Published in: on mars 2, 2009 at 9:05 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/03/02/nightfuck/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

