Vad jag vill

Just nu vill jag:

Musik: Fixa den nya Slingerbultlåten, jobba med mitt ”soloprojekt”, öva på alla instrument eller bara lyssna.

Läsa: Jag vill läsa fler böcker. Nattfåk och Toffs Bok på ingående, Alchemy of Stone vill jag ha, likaså Kunzelmann & Kunzelmann och Perdido Street Station.

Skriva: Har idéer till en skrift, novell, whatever. Samlar alla små nuggets och skulle gärna skriva ihop det om jag hade tid. Har lovat mig själv att inte prata mer om det här förns nåt verkligen blir gjort. Det är så mycket lättare att prata om något än att göra det.

Spela: Fallout 3 won´t go away!

Hela den kommande veckan är fullbokad ser jag nu, förutom Torsdagen (torsdagens aktivitet har ett litet tveksamt frågetecken efter sig).

Idag: Träna, köpa dansskor och anteckningsbok.
Tisdag: Dans
Onsdag: Laga älgfilé och bjuda över kompisar.
Torsdag: Musik?
Fredag: Uppsala, se C-J Vallgren på Katalin.
Lördag: Åka till Borlänge, Runndagarna.
Söndag: ?

Hmm, där ser man, söndagen kanske har lite utrymme ändå? Och jo, jag är starkt för 6 timmars arbetsdag.

Published in: on februari 2, 2009 at 10:07 f m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/02/02/vad-jag-vill/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Bilderna är på G, förmodligen så hinner jag färdigt i helgen 🙂

    För övrigt så tycker jag att du ska gå en skrivarkus, inte för att jag anser att dina texter behöver det utan helt enkelt för att det får igång skrivandet. Gå på distans vet jag?!


Kommentera

