Shoppa

Har shoppat. Två böcker till. Först Johan Theorins ”Nattfåk”, en spökig deckare på Öland. Gillade hans ”Skumtimmen” så den här är säkert bra den med. Sen hittade jag en intervju i Arbetarbladet med en kuf som skrivit en postapokalyptisk bok, ”Toffs bok, med kommentarer av Muham Bentsson”,  som utspelar sig i sverige och påminner inte så lite om Mutant: Undergångens arvtagare (för de oinvigda, ett rollspel). 

Och så funderar jag på att köpa mig en ny mp3spelare då min gamla gått samma öde till mötes som alla mina spelare, glapp i hörlursutgången. Nån som har nåt märke att rekommendera som inte går sönder efter ett år? Det behöver inte vara nåt fancy, bara den kan spela musik och är bärbar.

Published in: on januari 28, 2009 at 12:07 e m  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/01/28/shoppa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Oj hallå! Efter lång tid på en annan planet är jag i bloggvärlden igen. Trevligt att se dig kvar… Själv ropar jag fortfarande Mayday, fast på annat ställe (se webbplats, haha).
    Nattfåk är bra! Den med. Märks att Theorin fått lite mer självförtroende gällande språket. Och handlingen är lite mer invecklad, bra som sagt.


Kommentera

