Ett litet ”javisstja” från 80-talet.

Jag tror det var nån gång i slutet av 80-talet. Det knackade på dörren i grovköket hemma i vår röda villa på Svadenvägen 11c. Jag öppnade och där stod min storasysters två klasskompisar. De levererade ett meddelande som jag skulle hälsa syster.

Jag glömde bort att göra det och tror inte jag nämnt det än, så det är väl lika bra att jag gör det nu.

Terése.
Haräng gör slut.

Published in: on januari 20, 2009 at 8:44 f m  Kommentera  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/01/20/ett-litet-javisstja-fran-80-talet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

