Brist på fyndigheter

Mina inlägg blir bara mer och mer små händelseloggar. Försöker få till korta fyndiga/humoristiska inlägg med kraftig punchline. Det närmaste jag kommer idag är:

Vilken låt skulle varit Elvis största hit om han bott i Italien?

In the spagetto.

Näe, det håller inte…

Har beställt Neil Gaimans nya bok The Graveyard book, den ska vara lite som djungelboken fast istället för att växa upp bland vargar så får huvudpersonen växa upp på en kyrkogård tillsammans med spöken och annat skrömt.
Lyckades skriva lite Slingerbultmusik iallafall, och diska, och läsa. Just nu är det en Andy McNab-bok som morbror gav mig i julklapp. Inte riktigt den genre jag håller högst, men jag tror på variation, även ofrivillig sådan.
Fick hem min Fallout 3 Collectors Edition igår. Happiness in a box. Spelet kom i en lunchlåda av plåt med tillhörande bok, bobblehead och DVD, nörden i mig fastnade i vinkelvolten av glädje.

Published in: on januari 13, 2009 at 12:52 e m  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2009/01/13/brist-pa-fyndigheter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Jag är redan färdig med ”The Graveyard book”, rekommenderas varmt 🙂


Kommentera

