They pull me back in again…

Ja det tog ju lång tid. Har blivit draftad till att lira lite rpg igen. Och inte vad som helst, Drakar och demoner. Vem försökte jag egentligen lura? Dock så blir det inte lika intensivt nu, har så mycket annat som jag ska hinna med på samma gång, måste hushålla med min lediga tid.

Igår promenerades det mest, hit och dit på jobbet sen min vana trogen 20 minuter extra från bussen. Kommer hem, packar skivor och sticker till musikbibblan för att lämna av och hämta nytt. Hittade lite intressanta folkrockplattor som visade sig vara mindre bra. Kapten Bölja fick följa med hem också, och de var riktigt bra. Ska försöka mig på en recension i den andra bloggen.

Byggde ihop fler NES-figurer. En Megaman och en Bombman, Elin fixade ihop Elecman.
Sen försökte jag förstå mig på hur man lyssnar på den musik man laddat upp på Last Fm. Fattade ingenting, den sidan är verkligen helt värdelös när det gäller användarvänlighet.

Published in: on december 10, 2008 at 8:59 f m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/12/10/they-pull-me-back-in-again/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Men of corpse, jag skulle vilja paxa den 27:e i såna fall för jag tror att Dennis kommer att sätta mig på SGS-bussen hemmåt den 28:e…

    Har ni fler idéer än piskorna? Inomhus, utomhus, baklänges eller framlänges? Hur många är ni?

  2. Mig lurade du inte. Vi gamla RPG-rävar har en tendens att återgå till gamla vanor förr eller senare.

    Kom bara ihåg att…
    1) …det bara är Tobbe Ö som får spela mystiska män med huva
    2) …inte prata med främmande människor på värdshus. Det slutar bara med massa strul.


Kommentera

