Cravings!

Hej Tomten. Jag har varit snäll i år. Riktigt snäll. Man skulle kunna sträcka sig ända till Väldigt Snäll. Jag har inte slagit någon mer än på skämt. Jag har inte ljugit och lurats. Jag har skänkt till bättre behövande. Jag har inte begått äktenskapsbrott.

Önskelista:

1. En Weichselbaumer Altovevlira. Kostar bara 9000…. euro. Som hittat (om man letar hos en rik person).

2. Peter Englunds nya bok.

3. Fred på jorden.

I den ordningen.

Published in: on oktober 20, 2008 at 7:44 f m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/10/20/cravings/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Alto!!!!!!!!!!!!<3

  2. Rätt snäll om du frågar min mamma.

    Hmm… undrar om det här kan bli en ny variant av ”Din mamma” ”skämt”..?


Kommentera

