Vilka är de?

Elin hade plockat hem ett gratisnummer av Aftonbladet igår, så jag bläddrade igenom den och kom till en helsida rörandes en väderpresentatörs nya frisyr.
Vem tänkte ”KÖR HELSIDA PÅ NYA VÄDERSNUBBEFRILLAN!”? Vissa kanske skyller på nyhetstorka, men något sådant finns inte. Det finns ALLTID något att skriva om som är bättre/viktigare/intressantare/bildande än frisyrbyten.
På samma sida kunde man läsa om andra halvkändisar som bytt utseende och folkets reaktioner på detta. Ett nyhetsankare rakade av sig mustaschen efter att upprörda tittare RINGT IN OCH KLAGAT.
Vilka tänker ”Näe, sicken snorbroms han har, jag blir alldeles för provocerad för att kunna sitta still och ta det här!”?

Vart kan jag ringa och klaga om sånt här? För jag känner mig provocerad!

Published in: on september 26, 2008 at 10:48 f m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/09/26/vilka-ar-de/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ha, ha, nu kan du bli provocerad över att du inte är lokförare istället. Jag har länkat en blogg i dagens inlägg för din skull. Där står det mycket om signaler och tågklarerare. Läsvärt 🙂
    Se så, iväg och fyll i ansökningspapper nu!!!!

  2. Läste också den där om svt:s nyhetsankare! Mustaschen! Haha… Att ORKA ringa och klaga… Låt folk se ut som dom vill kanske?

    Det går utför med världen tyvärr.. långsamt med stabilt..


Kommentera

