Nya tider Pt. *konsumtecken*

Jag ska få nya arbetsuppgifter. Tror det blir bra, har jag tur får jag egen moped. Hoppas hoppas hoppas!

Annars är det rätt lugnt, spelar lite för mycket tvspel för tillfället, men jag försöker försvara mig med att det faktiskt är rätt intellektuellt att spela Bioshock. Det är ett fullgott exempel på varför man inte ska rösta höger.
Ikväll blir det kanske lite musicerande hos E.

Det är bråda biodagar framöver (utöver bioshock, hö hö hö). Då Elin är nyinflyttad så fick hon biljetter till 7:an, så där ska vi se The Mist, sen ska vi titta på WallE och Hellboy 2.

Published in: on september 11, 2008 at 9:01 f m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/09/11/nya-tider-pt-konsumtecken/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Det låter fint. Något annat som låter fint är skivan jag fick av dig. Tack igen! Jag vill också se Wall-E. Har gått med i dendäringa bioklubben så nu är jag sugen på att samla poäng. Och se skräprobot såklart.


Kommentera

