Två nya erfarenheter…

Jag har varit bloggfrånvänd de senaste tre dagarna p.g.a kurs i jobbet. Det var en kurs om ett datorprogram. Ett datorprogram som jag använder sisådär en gång var tredje månad, och när jag väl gör det så är det av karaktären ”gör-som-det-står-på-skärmen-och-ställ-inga-frågor-så-mår-alla-bäst”. Nu skulle vi alltså få lära oss om hur det verkligen fungerade på djupet. Nåt jag behöver ungefär lika mycket som ett hål i huvudet.

Det var de tre tråkigaste dagarna i mitt liv. På riktigt. Många använder uttryck som ”Det var det värsta jag hört i hela mitt liv” utan att egentligen mena det, men det här menar jag. Det var så tråkigt att jag dog, flera gånger. Det tär verkligen på själen när man andra dagen inpå kursen ska gå över till rapportdelen av programmet. ”Här är alltså ett väldigt bra sätt om man vill detaljstyra sina rapporter”. Jag dog, som sagt.

Upplevelse två var att jag fått mitt livs första fästing. Och det var inte på ett smickrande ställe om jag säger så, nånstans mellan skrotum och skinka ungefär.

I helgen är det FF, alltså flickvänsfritt, så planen ser ut som följer.

Fredag: Köp godis, gå hem, bunkra framför xboxen (Oblivion!!!).
Lördag kväll: Bänd loss dig själv från stolen, åk på ostkväll hos E.
Söndag: Se Fredag.

Published in: on september 5, 2008 at 7:35 f m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/09/05/tva-nya-erfarenheter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. ”Det var de tre tråkigaste dagarna i mitt liv. På riktigt. Många använder uttryck som “Det var det värsta jag hört i hela mitt liv” utan att egentligen mena det, men det här menar jag. Det var så tråkigt att jag dog, flera gånger. Det tär verkligen på själen när man andra dagen inpå kursen ska gå över till rapportdelen av programmet. “Här är alltså ett väldigt bra sätt om man vill detaljstyra sina rapporter”. Jag dog, som sagt.”

    haha… det märks att det faktiskt inte var kul nånstans…=/ Skönt att det är över:D Helgen verkar ju bli aningen bättre än veckan:D!


Kommentera

