Jag är sjuk i huvudet.

Ja, jag är sjuk i huvudet. Svag huvudvärk, halsen alldeles tjock, näsan täppt, vattniga ögon. Vore det inte mer smart av kroppen att sprida ut eländet över hela kroppen? Men nej nej, koncentrera skiten dit det känns mest.

Igår fick jag en födelsedagspresent i förskott av Elin. En dampirra modell skitsnygg! (eller kärringhonda som de säger i Dalarna). Vi var tvungna att snurra runt lite i Strömsbro/Stigslund innan vi hittade kufen som sålde den och när jag skulle göra jungfrufärden hem så hoppade kedjan av efter 26 meter. Ska spänna den idag och sen rejsa järnet! Ja just ja, jag ska måla små gröna blad över den, lite stadskamouflage så att den inte blir stulen.

Försökte spela lite Gears of War, men blev köttad av The locusts. Jag behöver någon som kan spela Co-op med mig! (Elin vill inte, det är för lite hoppa-hoppa för henne).

Nä nu ska jag trycka i mig Echinagard, alvedon, Nezeril och lite varmt thé.

Published in: on augusti 27, 2008 at 8:10 f m  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/08/27/jag-ar-sjuk-i-huvudet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. OK… så den 25/8 fick du din X-box och två dagar senare ”råkar” du bli sjuk och måste säkert stanna hemma från jobbet. Vilken ”otur”.

  2. Ha, ha, jag ser att du blir beskylld för maskning här i kommentaren ovan :)))
    I say GO FOR IT ha, ha, ha

    Nåja, krya på dig…och jag har skickat dig ett roligt mail om kor istället för ett jönsigt krya på dig kort 😛

  3. John: I wish! Men inte ens jag är nörd nog att betala 1000 spänn (det är så mycket jag förlorar på en karensdag i runda slängar) för att lira lite xbox.

    Linda: Tackar för det informativa mailet, inte visste jag att kon hade 7 sidor =)


Kommentera

