Att sova…

…är bra det. Har alltid haft problem med det, inte att somna, det går av sig själv, utan att sova kontinuerligt en hel natt. Jag har nästan alltid vaknat flera gånger per natt vilket iofs inte är nåt större problem då jag lätt somnar om, men ändå…

Den senaste veckan har jag sovit jättebra, kan det bero på att jag får sova bredvid världens babe, eller bara att vi har nya påslakan?

Min stationära dator hemma har dött, det är inte särskilt konstigt då jag misshandlat den i nästan 7 år nu. Som tur är har jag det mesta på en extern hårddisk så nästan inget har gått förlorad. Har pratat med vännen Jonas om hjälp att sätta ihop ett nytt fartvidunder. Blir bra det.

Igår åkte jag till Erik och spelade in tre låtar. Blir bra det med. Snart borde vi kunna åka ut och spela med Bulten, vi har ju bara hållt på i några år…

Ikväll planeras fredagsskrutt, alternativt fredagsgrisande.

Published in: on augusti 22, 2008 at 9:09 f m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/08/22/att-sova/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag har samma problem! Jag somnar alltid, men jag vaknar flera gånger varje natt. Undrar om det har några negativa effekter egentligen… Hur som helst sover jag också bättre sedan jag började sova brevid världens babe, så det måste vara det. 🙂

  2. Jag tror inte på att det är världens babe som gör att du kan sova bättre…det är bara trams. Nya påslakan däremot, dom gör susen!


Kommentera

