Nördkväll 2000

Träffade Krikken och Tobbe L igår, det var enligt Tobben ca 1,5 år sedan vi sågs sist. Vi bor alla i samma stad och har kännt varandra sen vi var små, men det har visst alltid varit nåt i vägen tidigare.

Iallafall, vi spelade tvspel hela kvällen. Vi gillar tvspel helt enkelt. Samtidigt bjöd Krikken på kaffe, så när jag försökte sova när jag kommit hem så gick det bara inte. Låg och vred mig tills klockan var över tolv. När jag väl somnat drömde jag konstigt, bl.a. så drömde jag i en dröm att jag berättade för någon om en dröm jag haft tidigare samma natt. Hjärnan är konstigt men jag antar att jag ska vara glad att jag har en.

Har laddat ned ett gäng sommarpratare att köra i mp3spelaren när jag jobbar. Dolph Lundgren var något av en besvikelse, karln klarar inte ens av att vara sig själv utan att låta som att han är dålig skådis. David Batra var rätt skoj, Robyn lät trevlig och ärlig men var trist i längden. Idag blir det Mia & Klara, Annika Norlin och nån till.

Utöver detta ser jag fram emot presskonferensen där de där jägarna ska presentera sina bevis för Bigfoot idag. Rapport följer.

Published in: on augusti 15, 2008 at 8:33 f m  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/08/15/nordkvall-2000/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Dolph Lundgren gav mig rysningar längs hela ryggraden när han satt och skrek med till ”Kung fu fighting” :))

  2. Tobbelobbesnobbe!


Kommentera

