Städat skafferi

När jag kom hem från jobbet igår hade min Elin städat mitt skafferi. Det är riktig kärlek det! (Och jag har alltså ett sånt därnt stort skafferi som man kan gå in i).

Tyskan lagade mat åt oss så vi blev mätta och dästa, tog en liten promenad där vi mötte herr Bota och herr Botas far. De spatserade och rökte fina cigariller. Sen gick vi hem och tittade på lyxfällan. Jag gör vanligtvis inte det, men den här gången handlade det om ett par från Tierp. Antar att det var nån sorts självplågning jag var ute efter, att se ett par i ekonomisk knipa i Tierp är inte att leka med.

Idag ska det storhandlas, och så ska jag försöka ta tag i musiken, Bulten behöver fler färdiga låtar.

Published in: on augusti 12, 2008 at 8:22 f m  Kommentera  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/08/12/stadat-skafferi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

