FRAssholes!

Människor som inte misstänks för brott får nu avlyssnas av staten. Borgarna anser att hotbilden mot Sverige är för stor för att ignoreras och därför skall allas brev kunna läsas. F.o.m nu ska jag försöka få in minst ett Jihad och nåt Allah Ahkbar i samtliga mail jag skickar, kanske kör jag in ett Haddockcitat i form av ”Bomber och granater!” också.

Ett brinnande ris till Ärkehertiginna Walburga Maria Helene Elisabeth Franziska Habsburg Douglas (m) (fantastiskt namn på en politiker eller hur?) och hennes kumpaner.

Published in: on juni 19, 2008 at 8:58 f m  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/06/19/frassholes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Heter hon så? Kan man heta det?

    Jag önskar dig fortsatt terror, skurkstreck och heliga krig! Som alla förstår är det alltså bra saker. FRAs fiender är mina vänner.

  2. emma: Ja, hon heter så! Uppenbarligen kan man heta så om man är fin nog.

    Jihad! Allah! Kamel!

  3. Är det rädslan för FRA som hindrar dig från att publicera fler bassets? Va?

  4. Oj, vad hätsk jag lät nyss. Det kommer lät starka känslor i omlopp när det är fråga om bassets.

  5. Man får bull shit om man parar en bulldog och en shih tzu. JÄÄÄTTEKUL! 🙂

  6. Det vet jag inte.


Kommentera

