Färdi! Färdi! FÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDI!

Igår mixade vi demon och nu är den i stort sett klar. Var rädd för att det skulle bli långt ifrån bra, men det blev det inte, det blev väldigt långt ifrån dåligt. Det blev alltså riktigt jävla bra. Jag får rysningar av våra låtar och bättre betyg än så kan jag inte ge mig själv. Vi kommer att hålla på låtarna en stund, så om man vill lyssna är man välkommen hem te mäg för en kopp choklad och fet folkrock.

Ikväll blir det förhoppningsvis rollspel, på lördag grillfest/föllsedasfirande och på söndag kommer hon med stort H.

Published in: on juni 12, 2008 at 7:38 f m  Comments (7)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/06/12/fardi-fardi-faaaaaaaaardi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ord karl. Enjoy your sunday. 😉

    Hoppa nu ackeforumet och upplys om om moraharpans ålder/ursprung i Galen Folkmusik-tråden! 🙂

  2. kul att den blev bra! ska såklart tjyvlyssna på myspace när dagen för myspace-uppläggande är här. 🙂

  3. Emma: Självklart ska du tjuvlyssna (fastän det är gratis =), de ä bra grejer det här!

  4. 😀

  5. Jag ställer nu samma fråga som en av vår tids stora filosofer ställde sig någon gång på 80-talet: ”Who’s that girl?”

  6. John: Du är ute efter snaskiga detaljer hör jag, ska bara låta allt gro in en stund likt spilld Coca-Cola på ett biografgolv, sen kommer kanske en presentation 🙂

  7. Det ska banne mig vara en redig a/s/l? presentation också! ;D


Kommentera

