Dagens basset

Published in: on juni 12, 2008 at 12:43 e m  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/06/12/dagens-basset/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. YEY! Det var mig en fin basset! En finare basset än så går nog inte att hitta. Nu är jag lite gladare. Med en basset kan man inte bli annat än lite glad.

  2. Ja, en jowlande basset är bland det bästa som finns!

    (http://www.jowlers.com)

  3. Visst måste jag nästan ha det? Världens bästa jobb alltså!

    Men är det SANT?! Ja det är klart det är sant, jag visste att jag hade rätt och jag ÄR världsbäst men fan vad kul att du är där nu! Grattis! Tell me about it!

  4. Jävligt grym Basset för övrigt. 🙂

  5. Äeh men fy farao grattis man! Fan vad kul att höra! Inte för att jag känner dig egentligen, men det förtjänar du! 😀

  6. Wow!
    Men ”dagens basset” implicerar ju att det ska komma fler. En per dag, typ.
    Jag väntar ivrigt.

    Vad heter förresten företaget du jobbar på?
    Det kanske kan tyckas som en lite märklig fråga, men jag (och emma) fick för oss att vi kanske känner en annan figur på samma ställe.


Kommentera

