Har verkligen inga bra namn på rubriker längre.

Fredagsrapport: Sista dagen i studion, vi satte elgitarr och dubbade den för att det skulle bli extra fett. Svårt att uttala sig om hur det kommer att låta i slutändan innan mixningen är klar. På onsdag ska det mixas (så rollspelsgruppen: Kan vi köra nån annan dag nästa vecka, vilken dag som helst utom onsdag? Och ni behöver inte ta med mat, eftersom det är sista gången för mig så står jag för fiolerna).

Det har gått åt en del pengar idag, käkade en subwaymacka, köpte kläder (linnebyxor och shorts), beställde två skivor (Tiamats och Opeths nya) samt avslutade med ett biobesök. Vi såg Doomsday av Neil Marshall. Hans tidigare filmer har jag gillat skarpt (Dog Soldiers och Descent) och den här funkade den med, släng in allt du gillar i en film, vrid sen upp till 11 och se vad som händer. Misstänker att det inte är många andra som kommer gilla den, men det skiter jag i.

I morgon åker jag mot Dalarna och källan till senaste tidens lycka.

Published in: on juni 7, 2008 at 12:15 f m  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/06/07/har-verkligen-inga-bra-namn-pa-rubriker-langre/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Mmmm…. fioler….
    Doomsday vill jag se! Jag ska banne mig se den imorgon! 😀


Kommentera

