Sofia

Gick och såg Sofia Karlsson igår. Sofia Karlsson är fan bäst. Fem dubbelhakor av fem möjliga.

:))))))

Det är inte allt för ofta jag blir så där superimpad av musiker, men igår blev jag det. Det var laidback, sparsmakat och fullständigt lysande. Aldrig förr har jag tyckt att slidegitarr varit så vackert. Aldrig förr har jag blivit så imponerad av en tamburinduell. Har ni chans att se Sofia nån gång på turnén hon är ute på nu så ta den.

Sista dagen innan helg och nästa veckas studioinspelning. Helgen ser jag fram emot, det gömmer sig något väldigt spännande i den på lördagen.

Ska hämta upp en smörgåstårta snart, för en kille ska tackas av här på jobbet.

Ha det bäst vänner!

Published in: on maj 30, 2008 at 7:35 f m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/05/30/sofia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Vad är det som är spännande? Vaddå? Vaddå?


Kommentera

