Mayday!

I natt kravlade hon fram, lilla Ella Mayday. Jag har blivit morbror igen! 😀

Published in: on maj 22, 2008 at 5:55 f m  Comments (4)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/05/22/mayday/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Grattis! Om du hette Joakim och blev farbror istället skulle du bli farbror Joakim. Jag vill också bli morbror. Eller moster. Eller farbror. Eller faster.

    Och nej, jag har ingen bloggsponsor, med tanke på hur få som läser min blogg gör jag dom nog ingen betydelsefull tjänst. 🙂 Men jag tänker lovprisa dom ändå, utan att få nåt för det, för dom är så BRA!!!

  2. oh, grattis! (Här tänkte jag skriva något roligt men jag har hicka och är lite sur för tillfället, jag blir galen av hicka, den har kommit och gått hela kvällen. Så det blev inget roligt skrivet. Men ett grattis! jag kan skriva det igen två rader längre ner, för att det ser tufft ut och det är tufft med bebisar.)

    Grattis!

  3. bra jobbat, micke, morbror igen! hur beter du dig? [—] är på konsert-peppad än då? =)

  4. frågan var alltså: är DU peppad på konsert?


Kommentera

