Lorenzo och jag.

Jag brukar vara på Betapet ibland, en spelsida där det även finns forum. En av trådarna heter ”Lika som bär” och innehåller således inlägg om vilka personer på Betapet som liknar vilka kändisar. Idag hittade någon min lookalike. Från och med nu vill jag att ni kallar mig Lorenzo. Lorenzo Lamas.

 

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/05/15/lorenzo-och-jag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLämna en kommentar

  1. Oh, jä!

  2. Jooo, man blir dum i huvudet, men inte i ryggen utan i huvudet på riktigt. Allting vibrerar så (och inte på ett bra sätt) efter lång tid vibrerandes börjar man liksom kallsvettas och få tvångstankar. När man sen pausar o försöker skaka liv i lemmarna så känns det som att ta på någon annans ansikte för att man är helt bortdomnad :))

    Och du, Lorenzo, du måste helt klart gå in och ge dig till känna på den tyska fansiten http://www.falconcrest.org/ , du har en skyldighet gentemot fansen tycker jag 😛

  3. Yo Lorenzo!
    Ja, ehm, det var väl typ det.
    Hej då.

  4. Jag såg ett hemmahosreportage med Lorenzo Lamas för ett tag sen(fråga mig inte varför). Du har mera hjärna än vad han har.

  5. Vilken SKRÄMMANDE likhet!

    Jag tycker för övrigt att du ska köpa ett par stavar omedelbums.

  6. Hahahaha, men det är BRA träning! Jag vill dock påpeka att min pojkvän inte går med stavar. Det skulle se för löjligt ut.

  7. Erkänn att du är ett StarWars freak? Jag har för mig det…

  8. Yo mr Lorenzo!
    Jag skulle vilja att du reviderar din uppfattning om basseten som naturens pansarvagn. Jag hänvisar till en rafflande youtubefilm på undertecknads (vänstertecknads) blogg.


Kommentera

