Is nice!

Har haft en skön helg. På fredagen såg jag, K och S No country for old men. Den var brutal, lång och bra. Fantastiska skådisar.

På lördagen for jag till mor i Huddungeby. Brottades med Basset, spelade nyckelharpa, pratade med Homeboy Big Baby Blixa och åt grillat. Läste nästan ut Gösta Berlings Saga för att slutligen glömma kvar boken där när jag åkte hem. Måste sticka till biblan idag och låna den så att jag blir färdig. Den är hur som helst jävligt bra, Selma kunde sina saker. Har börjat så smått på nästa bok, Un Lun Dun av China Míeville, lite samma grej som Neil Gaimans Neverwhere.

Åkte hem på söndagen och spelade in mina antagningslåtar till Tobo. Sen dök K upp, vi tänkte laga falafel i pitabröd, men då Ica endast hade vegoköttbullar så fick det bli det istället. Sen tittade vi på There will be blood. Den var brutal, lång och bra. Fantastiska skådisar.

Mår faktiskt helt ok nu, is nice!

Dagar utan chips, läsk och godis: 8

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/05/12/is-nice/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Om du klarat dig åtta dagar utan chips, läsk och godis undrar jag verkligen hur du mår egentligen!

    Antal timmar utan choklad: 16, och det har varit 16 svåra timmar.


Kommentera

