Chokladsmög

Jag är så tjock, såååå tjock just nu. Vi spelade rollspel igår och satte i oss ungefär 16kg rent frosseri.
http://intercorpse.bilddagboken.se/p/show.html?id=197610929&directlink=1
(Lösenord: Silvershamrock)
Men annars var det en av de roligaste spelomgångar någonsin, ångest, depressioner och ännu mer ångest. Ja, vi spelar The Lars Norén RPG.

Jag är så trött, såååå trött just nu. Kom i säng till 00:00 ungefär, och klev upp 05:30 som vanligt. Jag känner mig lite som en basset ser ut.

Sökandet efter Ika går vidare, har fått in två högintressanta tips som jag spinner vidare på.

Published in: on april 24, 2008 at 7:59 f m  Comments (5)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/04/24/chokladsmog/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLämna en kommentar

  1. Kan du inte ringa Ika Nord då? Hennes telefonnummer finns på hitta.se

    Telefon: 08-######
    Adress
    #####gatan ## #
    113 23 STOCKHOLM

    Svar: Nämen mamma! Nu blev det ju för enkelt! 😀 Åsså var jag tvungen att censurera lite.

  2. Vad sjutton är det här? Skall du lägga ut lösenordsskyddade länkar???

    Din mamma rockar, hon är bättre snok än du 😉

  3. Jag tillåts inte kika på frosseriet, nedrans bilddagbok. Men jag är grymligen imponerad av mor din.

    Basset is sannerligen the new basset.

  4. Ika ja. Jag ska undersöka saken. Hänvisar till min blogg för ytterligare info. (Men mest för att få fler läsare…)

  5. Alltså om Ika Nord bor på #####gatan bor hon granne med mitt jobb. Ska jag hälsa nåt? Jag hatar henne för övrigt, hon har förstört mitt liv.


Kommentera

