Den tvåhundrade delikatessen

Det här är inlägg 200. Dags för en liten sammanfattning tycker jag.

8115 totala visningar
Mest lästa inlägg har 350 läsare
Mest lästa dagen har 162 lästa inlägg

Sen över till mig då, vad har hänt sen allt började?
När den här bloggen startades så mådde jag riktigt botten efter ett brustet hjärta och allmänt missnöje av min situation. Sedan dess har jag tagit tag i saker, pratat av mig och sett till att det som varit dåligt ska omvandlas till nåt bra. Jobbar bara några månader till, sen bär det av till musikskola. Har ett nytt, mer positivt tänkande. Accepterar mig själv på ett helt nytt sätt. Många insikter har letat sig in i sinnet och samtidigt som det varit jobbigt att gräva i sitt inre så har det varit fantastiskt belönande.

Jag har nästan samlat ihop hela årsavgiften till smidesskolan, lärt mig spela ett nytt instrument (hyfsat iallafall :D), börjat träna igen, rest utomlands, dragit ned på internetanvändandet och datorspelandet kraftigt (med vissa små återfall). Mycket har hänt och mycket händer fortfarande.

Och än finns det många delikatesser kvar att baka!

//M

Published in: on april 14, 2008 at 8:12 f m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/04/14/den-tvahundrade-delikatessen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Grattis, keep it up, du inspirerar (och roar), kram, kram!!!


Kommentera

