Skatteåterbäringen my ass!

Fick hem deklarationen igår. Jag ska alltså inte få några pengar. Jag ska betala pengar. Svenska staten är inte nöjd med min insats.

NI SKA FÅ ERA SMUTSIGA RIKSDALER! HOPPAS DE SMAKAR!
DE DÄR 16 KRONORNA KUNDE JAG KÖPT EN MAZARIN FÖR! MEN NEJ, INGEN MAZARIN, DEN SKA FREDRIK REINFELDT HA. FREDRIK SKA ÄTA MIN MAZARIN. DAMN YOU FREDRIK!

I övrigt:
Man kan förstå varför Peter Jackson och Guillermo del Toro kommer bra överens. Bara titta på dem.

Glada, skäggiga, lite runda med glasögon. Det kan liksom inte bli fel.

Utöver denna viktiga information då?
Bandet ska förhoppningsvis in i studion, men det var rätt fullbokat så det blir först i början av juni. Vi hinner repa in låtarna iallafall…

Published in: on april 10, 2008 at 3:26 e m  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://bergatroll.wordpress.com/2008/04/10/skatteaterbaringen-my-ass/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. För det första… Duger det inte med bilder på mig då va? Det har det ju varit rätt mycket utav på sistone?!
    Och sen finns det bara EN Del Toro och det är Benicio, se själv http://www.beniciodeltoro.ca/ *mmm*

    Och för det tredje, fick du 16 kr i kvarskatt?? :)))))))))))))

  2. Jag fick betala in SKITMYCKET förra året. Tänk villken brakfest de måste ha haft. Men i år får jag tillbaka dryga 2000 kr. Lycka!

  3. NÅ!? Har du lyssnat på kattstoriesarna än va?


Kommentera

